bintang2


Tuesday, February 19, 2013

Institut Latihan Fama

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia

Heyyo guys. Wassaup. Jell in da house. Ok la first of all aku nak memaklumkan 1 berita yang agak ooo men mmg semua orang tak suka. What tak suka tak suka? By hook or by crook ( betol ka eja ni ) kne gak buat. Ok la tanpa membuang masa aku nk cite yang aku terpaksa pergi KURSUS pengenalan am yang akan diadakan di INSTITUT LATIHAN FAMA. Kursus tu selama 6hari start 24hb Feb - 1hb Mac 2013 dan akan ke tempuh walaupun kolam dia berapi. Omegi.. Memang tak la kan.

Tapi....

Jeng3x. Ada yang best nye. Ape die? Tempat dia macam best je. Berdasarkan ape yang aku skodeng2 kat makcik google begini la tempat nye..


Macam cantik je pasu tu kan. Meh tengok seterusnya..


Ape ni? owh entrance die kut a.k.a lobby. Macam besar kan. Nanti2 sok2 kalau aku g aku nak amik tali tape tu ukur kebesaran FAMA ni. Hahaha. Jap2. ok yang ni mesti korang suka tengok kan. Taraaaaaaaa....

 
Ha. nampak tak nampak tak? Ala. Yang biru-biru tu. Omegi. Rasa macam nak g sana skng gak. Maklum la aku ni kan allergic ( fanatic ) ngan kolam,sungai,pantai dan seangkatan dengannya. Tapi sayang seribu kali sayang itu semua angan2 yang pasti takkan menjadi kenyataan.

Wake up jell. kau gi sana bukan untuk bermandi manda tapi kau nak g kursus. Oh sedihnya.
Jadi untuk memuaskan mata semua org kita tengok gambar kolam dengan lebih jelas. Zass!!


Hurmm. Da la weyh. Aku nangis tengok gambar kolam ni lama2. Korang doa la aku dapat mandi kolam k. Gian sangat da ni. Sob sob sob. Jangan lupa jugak doakan pejalanan pergi dan balik aku selamat ok. 

K baii. Assalamualaikum
 

1 comment: